عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 408
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 454
بازدید ماه : 408
بازدید کل : 277834
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

Award Keylogger 1.30

تقریبا تمامی کاربران برای وارد کردن اطلاعات مورد نظر خود از کیبورد فیزیکی استفاده می کنند . کیبورد های فیزیکی به دلیل سادگی در استفاده و نیز سرعت بالا تا این اندازه مورد توجه قرار گرفته اند . توجه زیاد کاربران به این روش ، نظر هکر ها و دزدان اینترنتی را نیز به خود جلب کرده تا با ابداع روشی بتوانند به مقاصد خود برسند . کی لاگر ها مدت زیادی است که میهمان کاربران بی توجه به نکات امنیتی گشته و باعث از دست رفته اطلاعات ارزشمندشان گشته است . نحوه کار کی لاگر ها بدین صورت است که با مونیتور و ضبط کردن دکمه های فشرده شده در کیبورد ، فرد هکر را از داده هایی که برای لاگین کردن در سایت های مختلف استفاده کرده اید ، یادداشت های روزانه ، حسابرسی ها و هر گونه تایپی که داشته اید آگاه ساخته و او را نیز بر انجام آنها قادر می سازد . تا کنون نرم افزارهای زیادی را برای مقابله با کی لاگر ها در دانلود کده قرار داده ایم که هر یک ویژگی های خاص خود را داشته اند . اما در این مطلب قصد معرفی یکی دیگر از Anti Keylogger ها را نداریم ، چرا که هدف معرفی نرم افزاری است که شما را بدون نیاز به علم برنامه نویسی به یک هکر و سرقت کننده اطلاعات تبدیل می نماید .

این نرم افزار با تحت کنترل گرفتن کامل فعالیت های یوزرهای یک کامپیوتر ، تمامی فعالیت های آنها را به طور کاملا مخفیانه ضبط کرده و شما می توانید به سادگی از رویداد های انجام گرفته آگاهی پیدا نمایید . این برنامه که Award Keylogger نام دارد علاوه بر کار کی لاگر ها معمولی که تنها وظیفه ی شان ضبط حروف تایپ شده می باشد ، امکاناتی نظیر تهیه اسکرین شات از محیط های وارد شده توسط کاربر ، نمایش لیست اپلیکیشن های استفاده شده و ذخیره ی سایت های باز شده را در اختیارتان قرار می دهد . تمامی این فرایند ها بدون اینکه کاربر در حال استفاده از کامپیوتر بفهمد ذخیره شده و اطلاعات کسب شده در خروجی های HTML و MHT قرار می گیرند . بدین ترتیب دیگر هیچ گاه از اینکه کامپیوترهای شرکت یا خانه ی خود مورد سو استفاده قرار بگیرند نگران نخواهید بود چرا که با در اختیار داشتن این نرم افزار ، گویی خود همیشه پشت میز نشسته و نظارت می کنید .

 

ویژگی های کلیدی Award Keylogger 1.30 :
– استفاده کاربری بسیار ساده
– اجرا به صورت کاملا مخفیانه و بدون اطلاع کاربر از وجود برنامه
– ذخیره پسورد های وارد شده در تمامی نرم افزار ها
– ضبط گفت و گو های انجام شده در نرم افزار های پیغام رسان نظیر یاهو مسنجر
– قابلیت تهیه اسکرین شات از محیط های مختلف
– امکان ذخیره فعالیت های انجام شده توسط ماوس
– قابلیت پیدا کردن کلمات کلیدی مورد نظر شما و هشدار دادن در صورت وجود
– توانایی ارسال گزارشات به ایمیل شما
– ضبط پسورد های لاگین ویندوز های ۹۸/Me/2000/XP/VISTA
– و …

 

 

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: قابل حمل , ,
:: برچسب‌ها: : بدست آوردن رمز , جاسوسی کردن در کامپیوتر , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار Award Keylogger 1 , 30 , دانلود نرم افزار رایگان , در زمانی که نیستیم از کامپیوتر چه استفاده ای می کنند , فهمیدن رمز , فهمیدن سایت های باز شده , نرم افزار جاسوسی , نرم افزار جاسوسی کردن , کنترل فعالیت کاربران ,
:: بازدید از این مطلب : 579
|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

usb drive antivirus

طبق بررسی ها و آماری که شرکت های امنیتی معتبر منشتر نموده اند فلش مموری ها یک چهارم از کل راههای انتقال ویروس ها را بر عهده دارند که با مقایسه ی این عدد با سایر روش ها به بزرگی آن پی خواهیم برد . حافظه های قابل حمل به دلیل اندازه های کوچکی که دارند در کنار قیمت های ارزان و ذخیره سازی اطلاعات با ظرفیت های نسبتا بالا ، مورد توجه بسیاری از کاربران کامپیوتری قرار گرفته اند و خوب این دلیلی است تا ویروس نویسان از این راه پرطرفدار ، مقاصد شوم خود را عملی سازند . از این رو می بایست با در نصب آنتی ویروس های قدرتمند بر روی این حافظه ها خود را از خطراتی که تهدیدتان می کند ، در امان بدارید . USB Drive Antivirus نام نرم افزاری است که امروز برای شما تهیه کرده ایم که کار آن ، محافظت همه جانبه از فلش مموری ، مموری کارت و سایر حافظه های پرتابل شما می باشد . این نرم افزار که خود به صورت قابل حمل و بدون نیاز به نصب طراحی شده است به شما کمک می کند تا تنها با کپی کردن فایلهای آن بر روی حافظه ی خود ، یک ابزار امنیتی قدرتمند را همیشه در اختیار داشته باشید و بتوانید در مواقعی که آن را به کامپیوتر هایی که از عدم وجود ویروس و سایر بد افزارها در آنها آگاهی ندارید ، وصل می کنید بتوانید با خطرات احتمالی مبارزه نمایید .کافیست تا فلش مموری خود را به کامپیوتر وصل کنید ، آنگاه برنامه به طور خودکار شروع به اسکن کردن آن نموده و ویروس ها ، تروجان ها و سایر بد افزارها را بلوکه کرده و از کپی شدن آنها بر روی حافظه جلوگیری می کند . یکی از ویروس هایی که اکثر کاربران به آن آشنایی کامل دارند ، ویروس autorun.inf می باشد که به سادگی در پوشه های مختلف به صورت خودکار کپی شده و قسمت های مختلفی از ویندوز را غیر فعال می سازد . طراحان این نرم افزار با اشراف کامل بر این موضوع راهکارهای لازم برای مقابله با این ویروس را در USB Drive Antivirus گنجانده اند و می توانید از این پس بدون نگرانی حافظه های قابل حمل خود را به هر کامپیوتری متصل نمایید .

 

 

 

حجم : ۳٫۱۴ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: ويندوز , قابل حمل , ,
:: بازدید از این مطلب : 607
|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

صفحه قبل 1 صفحه بعد

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com